Badminton 17 Yaş Altı Türkiye Şampiyonası sona erdi. Büyük bir heyecana sahne olan müsabakalar sonunda Samsun Büyükşehir Belediyespor Kulübü sporcuları takım halinde şampiyon oldu.
60 İLDEN 707 SPORCU KATILDI
Türkiye Badminton Federasyonu’nun faaliyet programında yer alan, 60 ilden yaklaşık 707 sporcunun madalya mücadelesi verdiği şampiyona sona erdi. Eskişehir ESTÜ Spor Salonu’nda düzenlenen organizasyonda ilimizi temsil eden Samsun Büyükşehir Belediyespor Kulübü sporcuları sekiz madalya elde etti. Samsun Büyükşehir Belediyespor Kulübü sporcuları takım halinde şampiyon olarak büyük bir başarıya imza attı.
BÜYÜK BAŞARI ELDE ETTİLER
Samsun Büyükşehir Belediyespor Kulübü sporcularından Onur Acu, tek erkeklerde bronz madalya elde ederken, tek kızlarda Ada Keçeci altın, Berra Koşar ise bronz madalya kazandı. Çift erkeklerde Onur Acu ile Ahmet Çelebi altın madalya, çift kızlar Ayten Durmuş ile Ada Keçeci altın madalya elde etti. Sudenaz Arslan ve İlknur Sezer ise çift kızlarda bronz madalya elde ederken, takım halinde şampiyonluğu elde etti.

Zekai Anıl
