Türkiye'de Maymun Çiçeği virüsü (mpox) nedeniyle ilk karantina uygulaması, Ankara’da gerçekleştirildi.
Sözcü Televizyonu'nun haberine göre, Ankara Etlik ve Bilkent Şehir Hastanelerine getirilen bazı hastalar, M Çiçeği şüphesiyle karantinaya alındı.
TESTLER NEGATİF ÇIKTI
Sağlık Bakanlığı yetkilileri, yapılan PCR testlerinin sonuçlarının negatif olduğunu ve şüpheli hastalarda uyuz ve el-ayak hastalığı tespit edildiğini duyurdu. Bakanlık, şu ana kadar Türkiye'de Maymun Çiçeği hastalığının görülmediğini belirtti.
İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ'NDEN VE TABİP ODASI'NDAN AÇIKLAMALAR
Ankara İl Sağlık Müdürlüğü, karantinaya alınan bir hasta olmadığını iddia ederken, Ankara Tabip Odası süreci yakından takip ettiklerini ve şeffaf bilgi paylaşımı çağrısında bulundu.
Haber Merkezi